Skip to main content

Jó közérzet a munkahelyen. Hogyan csökkentheti a betegszabadságokat?

By május 14, 2024Masszázsfotelek

Jó közérzet a munkahelyen. Hogyan csökkentheti a betegszabadságokat?

A modern társadalomban a munkahelyi wellness kihívássá vált. Az irodai munka már mindennapos, sőt a legtöbb dolgozó életstílusa. Ebben a környezetben tölti a munkavállaló idejének nagy részét, ami hosszú távon hatással lehet mentális állapotára, testi egészségére. A modern alkalmazottak fokozott fáradtsággal és stresszel néznek szembe. Mindezt leginkább a hosszan tartó ülés, a szünetek hiánya, a mozgásszegény életmód, az irodai helytelen testtartás, a képernyőnek való kitettség okozza, stb.

Idővel a mentális fáradtság rossz kezelése megzavarja a teljesítményt, kimerültséget, apátiát, rossz memóriát vagy csökkent koncentrációt okoz. Az emberek idejük nagy részét az irodában töltik, így a munkáltatók feladata, hogy kényelmes környezetet teremtsenek számukra, változatos kikapcsolódási lehetőségekkel.

Tartalom:

  1. A munkahelyi közérzet és a relaxációs masszázs fontossága a munkaszünetekben
  2. Jó közérzet a munkahelyen és a professzionális irodai masszázsfotelek használatának előnyei
  1. A munkahelyi közérzet és a relaxációs masszázs fontossága a munkaszünetekben

A munkahelyi jólét elengedhetetlen a vállalat munkájának és céljainak eléréséhez. Az emberek különbözőek, ezért a jólét fogalma eltérő szükségletekre utalhat. Míg az aktív dolgozók előnyben részesítik az edzőtermi tagságot, mások ergonomikus irodai széket vagy rugalmas munkarendet kérhetnek. Nem szabad elhanyagolni az ünnepek, a plusz szabadnapok, a társasági kirándulások fontosságát.

A munkaterület megszervezésének módja is jelentős hatással van a termelékenységre. Ilyen például a természetes fény, az irodai székek által nyújtott támaszték. A pihenésre szánt térnek többféle megoldást kell kínálnia a szabadidő eltöltésére.

Például a társasjátékok, a sporteszközökkel felszerelt edzőterem kialakítása a legnépszerűbb kezdeményezések közé tartoznak, amelyeket a munkavállalók értékelnek. A dolgozók körében különösen népszerű ötlet a professzionális relaxációs masszázzsal ellátott irodai fotelek, amelyeket néhány irodai eltöltött óra után szívesen fogadnak. Ha egyes cégek fitneszgépekbe fektetnek be, akkor van az a kategória, akik szívesebben mennek sétálni a szünetekben, vagy egy gyengéd, revitalizáló masszázst választanak.

  1. Jó közérzet a munkahelyen és a professzionális irodai masszázsfotelek használatának előnyei

Függetlenül attól, hogy a csapatban sportolók vagy inkább ülők vannak, a relaxációs masszázs a nap bármely szakában ideális. Egy rövid, 7-15 perces masszázs az irodai szünetekben csökkenti a hátfájást, a vállfájdalmat, a nyaki diszkomfortot, az izommerevséget, a helytelen ülő helyzetből adódó duzzadt láb szindrómát stb.

Ezenkívül a masszázs segít a helyes testtartás korrigálásában és fenntartásában, és ez csökkenti a kyphosis, scoliosis vagy más gerincbetegségek kockázatát. Ezenkívül egy masszázsfotel helyettesítheti a klasszikus irodai széket. Az alkalmazottaknak lehetőségük van arra, hogy legalább 15 percig váltsanak, és a masszázsfotel kényelméből folytassák a feladataikat a kívánt program aktiválása után.

Milyen következményekkel jár a hosszan tartó irodai tartózkodás? Milyen hatással van a munkavállaló egészségére a pihenő szünetek elmaradása? Mindezek a helyzetek migrént, keringési elzáródást, gyulladás kialakulását és általános alacsony tónust idéznek elő, ha nem tesznek intézkedéseket a fájdalom megszüntetésére. Az egészségügyi problémák idővel a betegszabadság gyakoriságához, az apátiához, a feladatellátás késedelméhez és végül a hiányzásokhoz vezetnek.

A csapat egészségének bizonyított gondozása növeli a tagok motivációját, javítja a személyzet megtartását, csökkenti a hiányzásokat, elősegíti a hatékony kommunikációt a vezetőséggel, ösztönzi a lojalitást és a jövedelmezőséget. A lényeg: a munkahelyi wellness mindenki számára előnyös.

ADX

Leave a Reply